Wednesday

CARA UNTUK DAPATKAN SIMKAD TONEEXCEL


HARGA SEKEPING SIMKAD TONEEXCEL ADALAH RM98.60

1) Cara paling mudah ialah whatsapp saya dan saya akan berikan butir-butir untuk anda bank in.
Anda akan mendapat:
√ FREE SimCard Tone Excel
√ FREE Buku panduan 
√ FREE Brochure untuk anda membuat marketing
√ FREE Group Whatsapp ( Jika anda sebarang kemusykilan dan pertanyaan)
√ FREE kos penghantaran
Selepas bank in dan mendapat pengesahan, saya akan poskan dengan kadar segera. Bila anda sudah dapat simkad, anda bolehlah mendaftarnya sendiri seperti yang telah saya nyatakan dalam entry saya atau anda boleh jugak whatsapp sy jika ingin mendapatkan penjelasan cara-cara mendaftar atau klik di SINI

2) Cara kedua adalah dengan membeli simkad daripada agen2 penjual dikawasan berhampiran anda.
Pastikan anda hanya membeli simkad dengan mereka, jangan sekali2 benarkan mereka daftar atau aktifkan simkad tersebut kerana lebih baik jika anda mendaftarkan sendiri dan saya akan mengajar anda cara untuk mengaktifkan simkad anda.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.